Hemma hos mamma!

Ja nu sitter jag hemma hos mammsen & lånar hennes internet.
Riktigt tråkigt hemma ju när man inte har internet, vadå ensam lixom *haha*
Har iaf beställt internet tidigare idag men det tar ju ett par dagar innan man lär få det hem =S

I morgon ska jag äntligen till frisören & klippa mig, mitt hår e såååå sletet i topparna, trasslar sig hela tiden & det gör mig vansinnig *haha*
Ska fortfarande ha långt så klart, men det måste klippar en liten bit på längden & sen antagligen lite uppklippt som vanligt.
Kanske lite tråkigt för vissa men jag gillar det så "I don't care" *haha*

Jobbar onsdag till fredag sen så fort jag e klar på jobbet ska jag åka till Köpenhamn & äntligen få träffa Billy igen. Saknar honom så sjuuuukt mycket, lite jobbigt faktiskt men men.
Ska spendera hela helgen hos honom & kanske måndag oxå men det får jag se senare i veckan om det går.

Ska även på fest på lördag i Köpenhamn =P Kommer säkerligen bli en bra fest för det är fullon som kommer spelas vilket majje älskar *hehe* & så kommer jag få dansa med min ängel =D

Nej om man ska ut på en liten rök paus, undra om jag någonsin kommer sluta röka. Har inte riktigt motivation till att göra det än, ja jag vet att många säkert tycker det e konstigt men men, man e ju inte som alla andra. Vilket dock är skönt, gillar att va lite udda & speciell.

Hilajna gumman, tack som tusan för ditt stöd idag!

Det ni ville säga
Postat av: Hilajna

Vad har man vänner till?

2008-02-04 @ 21:34:29
URL: http://helenaskog.blogg.se/
Postat av: Anonym

palla va som alla andra

2008-02-04 @ 23:02:47
Postat av: mamma

som ren info- upp till var o en...vill man förpesta sina lungor o riskera cancer-ok (man får faktiskt bättre hy när man slutar)
men som sagt var o en bestämmer själv...titta bara hur HIV ökar- ungdomarna skyddar sig inte....upp till var o en om man vill leva sunt o friskt, men surt när man står där med sjukdomar...
valet är fritt
looove you

2008-02-05 @ 20:01:00

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0