Hemm hos Billy

Nu e jag hemma hos Billy, eller jag har ju varit hær ett tag men jag vill ju inte sitta hær vid datan hela tiden. Vill inte sitta vid datan alls næstan men kænde att jag ville uppdatera lite i min blogg så att ni som ær lite intresserade av mitt lilla liv får vet vad som hænder.
Gillar att berætta vad jag gør ibland.

Lite jobbigt med danskt tangentbord dock men jag tror nog att ni fattar vad jag skriver ændå *hehe* Inte så mycket skillnad ændå =)

Vi ska snart nanna, riktigt trøtt idag efter denna jobbe veckan, har børjat 6 på morgonen 3 dagar i rad nu & gissa om jag kænner mig færdig *haha*
Vi ska sova længe i morgon så att vi  utvilade till kvællen då det e dax før fest =P Me like a lot *hehe*

Nej nu blir det tandborstning, Billy håller på & borstar før fullt redan *haha* Så søt e han, værldens underbaraste *majje soooooo happy*

Natti natti på er !!!


Det ni ville säga
Postat av: Tess

Babe! ha nu världens bästa helg för det är du värd! en annan ska hem till dina misar nu strax... sedan hjälpa johans bror... :) johan ligger hemma och sover här nu, han var ute igår, amatörafton.. kalvat hela natten.. haha och jag tycker INTE synd om honom :) haha.. Saknar dig dock! puss

2008-02-09 @ 12:18:24
URL: http://missplaymate.blogg.se
Postat av: sara

hello lovergirl ;)

2008-02-12 @ 15:41:48
URL: http://twinklestaar.blogg.se

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0