God morgon bloggers *haha*

Ja det e ju tur att jag kan roa mig själv iaf =P
Va uppe redan vid 7 i morse för att tvätta men när tvätten va klar så la Billy & jag mig i sängen igen, satte på en fil och somna gott igen *hehe*
Riktigt gött, känner mig utvilad nu iaf och ska snart göra ve mig lite för sen ska vi åka till väla och kolla lite där.
Måste ju visa honom runt lite, han har ju inte varit här i Sverige så mycket innan precis.

Hmm....annars har jag nog inga större planer för idag men skönt att ha lite slappe dagar oxå ju =P

Har kollat på det där med autobizz till båtar & sånt. Blir klart lite dyrare än om jag åker utan bil men jag och tåg/bussar är ingen hitt, jag verkligen avskyr det.
Tycker inte om när folk som jag inte känner kommer för närma inpå mig, typ sätter sig precis bredvid mig när jag åker buss eller tåg, blääää....
Nu tycker ni säkert jag e lite knepig som tycker så men det är lite av en fobi jag har så kan tyvärr inte göra nått åt det.This is just the way I am =)

Det ni ville säga
Postat av: Tessan

hatar också de, du är inte ensam. Massa okända människor.. hate it!

2008-02-15 @ 15:30:30
URL: http://missplaymate.blogg.se

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0