God morgon allihopa =)

Skulle upp klockan 8 men snozzade till tjugo i nio *ups* Men det e lungt för jag hinner ändå.
Har precis duschat & ska snart damsuga lite här hemma. Har kiselpärlor över hela golvet typ & jag blir tosig när jag går och trampar på det hela tiden.
Har nannat jätte gott, somnade snabbt som tusan i natt oxå men känner mig ganska mörbulltad i kroppen. Har nog en förkyllning som ligger & spökar i kroppen.
Halsen e ju fortfarande sepe iaf så har jag tur så e den fortfarande knepig i morgon bitti och i så fall ska jag sjunga lite för Billy tidigt på morgonen *haha*

Ska träffa min älskling idag =D Han e lätt världens underbaraste, har aldrig träffat nån som honom för, bästa killen någonsin kan jag lätt säga.
Han kan barnsla sig & tönta sig precis som jag men han har även en väldigt mogen sida. Det går att disskutera med honom, han drar sig inte undan en diskission bara för att man kanske blir ovänner.

Dax att ta tag i saker & ting, tänker dock ta med min data denna ¨gången till köpenhamn för jag vill inte va utan min blogg mer än nödvändigt *hehe*



Det ni ville säga
Postat av: huba

Det e skönt när man hittar en som är som en själv.. kan vara hur töntig som helst men har även en sida där man kan disskutera osv.

jag hade en pojkvän för ett tag sedan som var sååå jäävla övermogen asså..Fyfan vad jobbigt det var. Och fula man sig så kolla han liksom snett på en & fråga vad man syssla med..å där stod man haha lite halv röd i fejset. Så nej, jag e glad över att jag har fredrik som e som mig.
Det e skoj att du känner så för Billy. Inte ens om Jonas läste jag nått sånt som du skriver nu, och jag trodde ändå att Jonas var speciell som fan för dig. Eller ja.. du fattar.. Men man märker ialf att du e kär, och de låter som en första kärlek så som du skriver =) jätte sött :)

2008-02-27 @ 09:50:18
URL: http://huba.blogg.se
Postat av: Vicky

Ja kan tänka mig det :)
Usch inte kul med halsont, jag har dragit på mig en förkylning, riktigt jobbigt!
Ja den var helt ok, tog det bara lugnt men det är väl skönt ibland!

Pusss

2008-02-27 @ 14:55:10
URL: http://wickedwicky.blogg.se
Postat av: Tess

Usch jag e megloförkyld, hostar gör de sviiiinont och ont i halsen o är som en snorunge i näsan.. illa ilaa...

2008-02-28 @ 09:39:58
URL: http://missplaymate.blogg.se

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0