God dagens på er alla =)

Hoppas er dag har varit bra, flera timmar kvar på dagen dock så hoppas dagen fortsätter vara bra för er *hehe*

Är hemma hos mamma igen & lånar internet litta granna. Skit tomt där hemma utan nätet ju *haha*
Har varit hos frisören idag & klippt upp håret lite, skönt som tusan. Det e fortfarande långt, så klart....tycker det e mycket snyggare med långt hår på tjejer.
Jag har alltid tyckt att tjejer ska ha långt hår, nu menar jag inte att det e fult när en tjej har kort hår men jag tycker iaf det e snyggare när det är långt.

Ska hem & tvätta sen =S Ett tråkigt måste ju men man känner sig duktig som attan när man har fått det gjort, likadant när det gäller att städa & sånt *haha*
Försöker komma på vad jag ska äta idag, hmmm....vet inte alls vad jag e sugen på men känner att jag vill laga nått själv. Ohh....kom just på att jag har ju potatis hemma, kan göra nått med det.
Måste dock till City gross & inhandla nya chip & gräddfil oxå, har inget hemma & det är nått som jag är HELT beroende av *haha*

Snart fredag =D Då e det dax för mig att åka till Köpenhamn & träffa Billy, som jag saknar honom. Känner mig lite fånig men ja det får jag väll va då *haha*

Ska slänga upp lite låtar efter detta inlägget oxå så att ni har nått & lyssna på *haha* Säkert inte många som gillar min musik smak men jag kan ju bara utgå efter mig själv & därför kommer det sånt som jag gillar =P  

Det ni ville säga
Postat av: huba

ja,smaken e som baken. Men visst att tjejer ska ha långt hår, men det e snuggt med kort hår också, men då ska de va frisyr av det hela, men det ska de va oavsett.. haha :P men alla tycker ju olika

2008-02-05 @ 15:41:05
URL: http://huba.blogg.se
Postat av: Tess

Hur blidde håret då? :) när ska du visa ?

2008-02-05 @ 16:43:35
URL: http://missplaymate.blogg.se
Postat av: sara

enligt undersökningar så har tjejer med långt hår bättre självförtroende, och för att inte prata om tjejer med löshår ;p

2008-02-06 @ 04:37:25
URL: http://twinklestaar.blogg.se

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0