Fortfarande inget internet

Nopp, har fortfarande inte fått igång internet där hemma vilket är skit tråkigt eftersom jag verkligen börjat gilla att blogga, kanske inte skriver så mycket intressant för er andra men jag annser att man i första hand skriver för sin egen skull & tycker andra sen att det e roligt att läsa så e det ju bara ett STORT + =D

Är hemma hos mamma nu igen, skulle hämta ett par av mina skor som hon varit snäll & tvättat åt mig så nu e dom som nya *hehe*

I morgon e det äntligen fredag *weeiiiooo* Åker till Köpenhamn direkt efter jobb & stannar där heeeeeela helgen. Längtar sjukt mycket, ska ju på en fest oxå på lördagen. Passa ju skit bra att tajma in det med alltihopa *hehe*

Har varit & solat idag oxå, kände att jag ville bättra på färgen så nu sitter man här lite halvskabbig men va tusan, e bara hemma hos mamma så det e ju skit samma. Ska hem snart igen & packa lite sen blir det dusch tajm och därefter huvudet på kudden.
Ska upp tidigt i morgon igen för att jobba =S 3 tidiga morgnar denna veckan, gillar inte alls det nya schemat men men vad gör man. Kan inte mer än att förklara sitt missnöje till chefen sen ja....sen finns det inte mycket annat att göra.

Billy har hållt på & städat hela dagen *hehe* Riktigt sött, han har städat som fasiken bara för att jag ska komma *haha* Ja men det e ju iofs rätt =P
Sötnöt e han, saknar honom en massa & kan fan knappt fatta att jag snart får se han igen =)
Ni vet jag e nog sådär äckligt nykär *hahahahahaha*
Jaja, nån gång är det väll min tur att va det oxå =P

Måste in om min Tessan idag oxå & lämna nyckel till min lägenhet så hon kan mata & hälsa på mina kattor nu när jag e borta. Saknar fan henne nu ju, inte träffats på några dagar nu =( Känns som om nått fattas mig utan henne ju *hehe*
Snart dax för holland dessutom =P 4 året i rad för min del, kommer nog bli det bästa året någonsin, känns som det *hehe*
Nej om jag kanske ska ta & pela mig vidare så jag hinner få allt gjort som jag måste göra innan dagen tar slut *haha*

Pözz på er allihop =D

Det ni ville säga
Postat av: Anonym

kul att läsa om att du e nykär :) känslan e så sjukt härlig!

2008-02-07 @ 22:52:54
Postat av: huba

// huba ! ( min sån e efterbliven, har bockat för hur många ggr som helst kom ihåg mig men de vill fan inte stanna ) hahah :P men de va ifrån moi ialf

2008-02-07 @ 22:53:29
Postat av: Tess

de kommer blir de bästa TE någonsin :) du & jag, kan de misslyckas ? vi är en bra ingrediens du o jag ;)

2008-02-09 @ 12:15:59
URL: http://missplaymate.blogg.se

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0