Cleaning lady *haha*

Det är jag det *haha* E hemma på lunch nu & städar, måste fan va rent & snyggt till Billy kommer ikväll. Måste alltid ha rent & snyggt när jag får besök typ annars tycker jag det e pinsamt.
Misstolka mig inte nu, jag är inte över pedantiskt & allt måste inte glänsa men någerlunda rent måste det vara.

På torsdag nästa vecka ska jag på fotboll med mammsen min =D Kommer bli skit skoj för det va ett tag sen nu ju. Ska kolla på HIF så klart, bästa laget som finns.

Riktigt nöjd med mig själv e jag idag *haha* Skönt som tusan att kunna va det ibland & nu för tiden är jag det titt som tätt, tycker jag är en för jebbla härlig person oxå.
Jag är inte precis den smarta typen, alltså läs smart, utan ganska förvirrad av mig & desutom klumpig för det mesta men jag är glad att jag är sån här. Skulle inte vilja vara på nått annat sätt, det lämnar jag åt nån annan.
Jag roar t.o.m mig själv & det e fan inte alla som gör det *haha*

Azzå du med ditt gris tryne, fattar inte att du inte skäms *haha* Sluta hänga efter andras killar, hitta nått eget *haha*


Det ni ville säga
Postat av: Vicky

Hahahahahahahahaha! Du är fan bäst gumman

2008-02-12 @ 22:59:43
URL: http://wickedwicky.blogg.se
Postat av: huba

HAH vem hänger efter andras killar? vet dock hur det är hahaha :P orka sånna! HAHHA KLUMPIG känner jag igen, e dock kallad "Klumpen" asså, för jag e så jäävla klumpig hahah :P

2008-02-13 @ 14:37:19
URL: http://huba.blogg.se

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0