Bänkdiskmaskin

Hitta en bättre begagnad bänkdiskmaskin på blocket (mamma hitta den) & den kosta bara 200kr så ja tack den vill jag verkligen ha.
Blir dock inte att hämta den nu i helgen eftersom jag helst inte vill springa ute för mycket i det här vädret & så vill jag bli fullt frisk oxå ju =)
Hade varit nice med lite besök nu när man bara ligger hemma, kan ju se om man kan tvinga Billy  att komma på besök ;-) Tror dock inte jag behöver tvinga honom i så fall för han vill själv jätte gärna träffa mig.
Världens underbaraste e han ju, har aldrig träffat nån som denna kille...sjukt säger jag bara=P

Läste mitt horoskåp innan, inte för att jag tror på sånt nått speciellt men det är kul att läsa ju så stod det:

Flirta med: Du smälter genast för Oxen, ni har samma sinne för romantik

....
och gissa vem som är Oxe *haha* ja just det Billy. Lite kul ändå, man kanske ska tro lite mer på sånt =P

Nej bädda ner sig i soffan & se om där e nått av intresse på tv.

Det ni ville säga
Postat av: huba

nu får du ju blogga snart

2008-02-04 @ 00:49:41
URL: http://huba.blogg.se

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0