Tröttast i världen

Det har jag nog varit idag, har sovit sjukt mycket men det e ju oxå så när man inte riktigt har nått att göra. Har haft lite ont i magen både idag & igår vilket gör att jag blir ännu mer trött.
Har iaf varit hos Bennie & Ronja och hälsat på dom en liten runda precis, hade ju lovat att komma i helgen och man ska ju hålla vad man lovar.
Inte många dagar kvar till nyår, helt sjukt vad tiden går snabbt men först e det arbete 2 dagar som gäller tyvärr, man måste ju tjäna ihop pengar så att man kan leva.

Det ni ville säga
Postat av: Anonym

jaaa du vet vem det är nu ju :D

2008-12-28 @ 23:00:23
Postat av: BAJSDAGBOKEN

Hej!!



Är du intresserad av att få en av dina bilder publicerad på min blogg? Skriv till mig så ordnar vi det! Jag länkar givetvis och du vill det :)





www.vardagsbajs.blogg.se

2008-12-28 @ 23:03:44
URL: http://vardagsbajs.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0