Tidigt uppe

Jag kunde inte sova så länge idag, första gången jag vakna va det fortfarande mörkt ute, klockan va 6 - 7 och jag var super pigg. La mig på soffan & somnade om en stund där sen vakna jag halv nio igen, hade drömt nått skumt som fick mig lite avtrubbad i humöret men nu e det mycket bättre.
Har varit & solat sen va jag en sväng på söderpunkten & inhandlade hårsnoddar för mina är helt slut & så lite glitter som man sprejar på, ett måste till nyår.
Ska snart börja tvätta & packa sakerna som jag ska ha med. Håller på & färga håret oxå, skulle egentligen inte göra det men har stört mig på min hårfärg länge nu, eller alla tusen olika färger så nu ska jag bara försöka få det lite jämnare & lite mörkare igen. Tycker inte om när det blir för ljust nu på vintern.

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0