Sova = SKÖÖÖÖNT!!!

Ojojoj vad jag har sovit & sovit & sovit och jisses vad skönt det e, får ju aldrig nog eftersom det e så skönt. Va dock tvungen att pela mig upp nu, kan ju inte sova bort hela dagen som min mamma sa innan.

Dagens to do lista är inte allt för lång:

Köra & handla lite på city gross (b.la cola)

Duscha

Tvätta kl 17.00

Skönt när man inte har så mycket måsten när man e ledig men ibland hade det varit skönt om man hade haft nån hobby eller nått men idag nöjer jag mig mer än väl med att bara vara en lat människa.

Det ni ville säga
Postat av: Mette

Du e så söt gumman!Tack för samtalet igår o vi ses på fredag :D

Puss

2008-12-09 @ 16:38:40
URL: http://partysubs.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0