Sov morgon till max

Snacka om att jag har sovit länge idag, behövde nog sova ut & det e inte så konstigt eftersom jag både jobbat & firat jul i samma veva typ.
I morgon åker Billy tillbaka till Köpenhamn för han ska oxå jobba måndag & tisdag precis som mig. Men sen åker jag över på onsdag så det dröjer inte så långt tid innan vi ser varandra igen.
Fick ju ett par byxor av mamma & Uno i julklapp men jag måste åka och byta dom för dom e lite för stora men tror dock inte det blir idag som jag gör det, blir nog i morgon eller nått i den stilen.
Min hals känns lite konstig idag men det e ju för att jag sjöng som en galning igår till det där singstar spelet, verkligen as kul synd bara att rösten sviker efter ett tag.
Ska äta resten av min pizza från igår nu, milanos pizzeria är helt klart den bästa.

Det ni ville säga
Postat av: Lina

ja nu e man människa igen men de tog sin lilla tid ;) haha

2008-12-28 @ 19:38:40
URL: http://swiipii.blogg.se.blogg.se/
Postat av: Tess

De har fiiina pizzor, venedig, muuums ;) hahaha.. oohh, får mötas imorgon min sockertopp om jag ska ha din lilla nyckel minsann.. Plingas av imorgon. Loveliii Youu!

2008-12-29 @ 20:31:24
URL: http://missplaymate.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0