Sänkta räntor

Riksbanken har ju sänkt räntorna riktigt rejält & jag tillsammans med alla andra bostadsägare jublar. Det här va verkligen inte väntat, eller jo kanske för dom som e insatta i ekonomin men för oss som inte e det så tror man iaf aldrig att en ränta ska sjunka & definitivt inte så mycket.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3924714.ab

Ska ner i mitt föråd nu & se om jag kan hitta kvittot till Billys mobil så att han kan skicka in den på lagning snart.

Det ni ville säga
Postat av: huba

jag fattar ingenting av sånt, jag låter fredrik sköta allt med räntor osv haha jag har NOLL koll.

2008-12-05 @ 14:21:14
Postat av: Tess

Vilket guldläge vi har, vänta någon månad till ju o se vad som sker, kan låsa ena lånet för vi har delat upp de i två delar.. :) riktigt bra.. sedan ha en rörlig, helt perfekto.. Får huset billigt för ingen vill köpa o ny när de e köpt så rasar räntan, helt underbart =)

2008-12-05 @ 18:37:34
URL: http://missplaymate.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0