Överaskat mig själv

Trodde inte att jag skulle få allt gjort idag men jag har ännu en gång överaskat mig själv, har gjort allt som jag hade planerat att göra idag.

Diskat, dammat, röjt upp, damsugit, bäddat rent, ringt kodak suport, varit nere & snackat med ordförande ang. lokalen, hört med mamma vad maten skulle gå på ungefär, rotat fram kvitto till Billys mobil

Ja det va det jag skulle fixa med idag & allt e redan gjort. Låter kanske inte så hårt för er men jag är landets mest lata människa eller kanske inte så mycket lat som svår att kicka igång så därför blir jag extra stolt över mig själv när jag får gjort saker & ting.

Det ni ville säga
Postat av: Lina

jag har oxå en lista du kan få fortsätta på. dan e ju ikke slut än:



Städa med allt va de innebär

Hämta ut mitt paket på posten

köpa & laga mat till mig

byta kattlådan

osv....

2008-12-05 @ 16:28:25
URL: http://swiipii.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0