Ont

Har ont som fasiken i min handled, fattar inte vad jag har gjort. Har försökt smörja in det med nån kräm & haft skydd för att stötta den men tycker inte det blivit bättre.

Julbordet med jobbet va riktigt trevligt, as god mat bå båtarna och kollegerna är guld värda tyvärr blåste det som fasiken i lördags vilket bidrog till att det gungade som faaaan på båten så jag, chefen & en annan kollega steg av ganska tidigt.
Blir mega lätt åksjuk så ni kan ju tänka er hur jag mådde när det gungade & skakade som det gjorde.

Annars har jag bara jobbat i helgen, va riktigt dött uta igår men jag passade på att fixa maskiner. Lite stolt över mig själv måste jag säga. Tog dock riktigt långt tid att hitta rätt nyckel till de olika maskinerna men skam den som ger sig.

Ska äta lite nu sen ska jag köra till väla om jag hinner, därefter ska jag sola sen ska ja ut & hälsa på Mia och resten av familjen.

2 dagar kvar, helt sjukt vad tiden går snabbt

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0