Mini tjejkväll

Ja det blev det ikväll, inte för att den va kort men det blev bara jag & Lina för Helena och Tessan kunde inte, dom hade att göra på vars ett håll men jag & Lina bar fanan högt och vägra ge upp vår tjej kväll.
Blev ju trevligt som tusan ändå & tiden gick sjukt fort tyckte jag.

Har även varit & fikat med bror & mamma idag, riktigt mys förutom att min bror pratar som en Malmö bor. Missförstå mig inte nu, Malmö dialekten har sin charm, låter bara konstigt när min bror snackar så men å andra sidan så har han bott där ett tag innan så det är väll sånt som fastnar.

Min säng ser sjukt lockande ut så jag ska nog snart ta & krypa ner under täcket. Hoppas ni sover gott.

Det ni ville säga
Postat av: Hilajna.

Och ni kan tro att ni hade trevligare än mig iallafall. Satt här hemma med julklappar upp till taket. ;P Nästa onsdag överger jag inte er. ;D

2008-12-04 @ 09:28:00
URL: http://helenaskog.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0