Krångel

Har haft problem med att logga in på min blogg idag & igår, e det nån mer som oxå haft det?

Helgen har gått lungt till, har jobbat & sen bara varit hemma. Varit lite dålig oxå men känns bättre idag.
Billy har varit super social...not...kabinetten till hans nya data hade ju kommit så nu hade han alla grejer för att sätta ihop den vilket han oxå har gjort & installerat massa saker på den och spelat, som ett litet barn har han varit, riktigt sött får se hur länge jag tycker det e så sött hehe.

Har precis ätit så nu e jag fullproppad i magen & helt slö. Sjukt egentligen hur man riktigt kan märka att kroppen slappnar av efter att man har ätit och alla energi går åt att smälta maten.
Blir bara massa tv tittande & mys i soffan för mig idag.


Det ni ville säga
Postat av: Lina

"Billy har varit super social...not..."



haha, som du misstänkte :P

2008-12-08 @ 15:33:18
URL: http://swiipii.blogg.se/
Postat av: Vicky

Tack gumms! Ja i mina ögon är hon det finaste (= Snart dax för er att föröka?? Hihi

2008-12-08 @ 18:16:39
URL: http://wickedwicky.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0