Julstöket över

Julen har verkligen varit helt underbar om man bortser från att jag varit tvungen att jobba men i övrigt så e jag hur nöjd som helst.
Har fått juklappar som jag verkligen ville ha & fått massa god mat & trevligt sällskap, både på julafton & igår när vi fira jul hemma hos mamma & Uno.
Har bara inte haft någon ork & inte heller så mycket tid till att sitta här vid datan så därför har jag inte skrivit någor blogg inlägg förrän nu.
Är ledig nu i helgen & det känns extremt skönt, behöver vila för jag känner mig helt slut körd. Har bara varit hemma idag, provat singstar en hel del men till slut så höll min röst på att försvinna helt så jag va tvungen att sluta tyvärr.
Ska beställa pizza eller nått liknande sen nere från pizzerian, bara mys med älsklingen idag & likadant i morgon.
Jobbar måndag & tisdag sen e jag ledig en hel vecka, helt underbart.
Ska fortsätta kolla på Harry Potter nu.

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0