Julklappar

Får ångest bara jag tänker på det, inte bara på vad jag ska köpa till andra utan även när andra frågar vad jag önskar mig, snurrar bara i skallen så fort jag tänker på det ena eller det andra.
Har dock kommit ganska långt med julklappas handlandet, har bara 2 st julklappar kvar att köpa nu.
Michels & Antonios har jag redan här hemma, Billys har jag beställt idag och sen e det mamma och Unos julklappar kvar & det ska jag gå igenom nu i dagarna och försöka fixa det då.
Hade egentligen Unos julklapp fixad men så va den slut på lager & skulle inte komma förrän nästa år typ =S Får se om jag kan hitta den nån annan stanns annars får jag köpa nått annat.

Oj jobbet kallar...

Det ni ville säga
Postat av: Tess

Men säg till om du inte har bil imorgon, isf får jag hämta dig ju =)

2008-12-16 @ 17:30:41
URL: http://missplaymate.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0