Julafton



Nu e julafton här gott folk & jag e uppe innan tuppen. Ska alldeles strax sticka iväg till jobb och arbeta några timmar sen blir det iväg till Köpenhamn. Ville dock först hinna önska er alla en riktigt gärlig jul, hoppas ni får allt det ni önskat er & massa god mat!

Grattis på din födelsedag, 25 år hade du blivit idag om u hade levt. Snart 4 månader sen du försvann och det är fotfarande helt ofattbart.
Din mamma har det riktigt jobbigt & jag e faktiskt lite arg på dig för att du lämna henne, du kunde ju tänkt en extra gång men mest e jag ledsen för att man aldrig mer kommer att få se dig.
Du har verkligen haft en stor roll i mitt liv & jag e glad över att jag fick lära känna dig.

Nu börjar det bli lite bråttom, börjar jobb om 10 min och jag vill inte va sen. Vaknade precis innan klockan ringde av att jag drömt att jag var sen till jobb vilket gjorde att jag var sen till allt annat idag.

JULKLAPPAR!!!!

Det ni ville säga
Postat av: Tess

God jul älskling!! =)

2008-12-24 @ 10:26:19
URL: http://missplaymate.blogg.se/
Postat av: Linus

Hoppas du fick en trevlig julafton!?

2008-12-25 @ 17:23:21
URL: http://ln82.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0