Helgen

Festen va INTE bra, det enda som va bra va när Neelix spela men han spelade så sent så då va man helt försoffad typ så man hade inte tillräckligt med ork att dansa så som man normalt hade gjort.
Men jag hade riktigt bra sällskap & det är oftast det enda man behöver.
Träffade en himla massa folk som jag inte sett på as länge & det va sjukt skoj så det blev ju oxå ett plus.

Igår va jag & älsklingen bara hemma & mös en himla massa, kan behövas när man inte ses så ofta.
Idag har jag varit på födelsedags kalas hos jasmina annars har vi bara varit hemma.
Billy e som fastklistrad vid sin data eller så farligt tycker jag inte det är för han tar sig tid till att mysa med mig lite då & då.

Nu ska jag mysa ner mig i soffan igen.

Det ni ville säga
Postat av: huba

vaaaa jag tyckte festen va skit bra

2008-12-15 @ 09:54:47
Postat av: Linus

Då missade man inget!?

2008-12-19 @ 19:38:44
URL: http://ln82.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0