God morgon allesamman

Jag hade velat sova lääänge idag men nej min kropp vill inte sova länge, den e utvilad så det räcker tydligen. Vakna först vid 6-7 tiden & va grymt utvilad men nej, nej jag ska fan inte upp nu tänkte jag så jag somna om igen.
Vakna igen nu vid nio tiden & fick ge upp, jag behöver inte mer sömn helt enkelt för huvudet är inte trött mer.

Ska tvätta om 2 timmar så jag har lite "fri tid" innan dess, bir att slänga i mig lite frukost snart. SKa stor städa idag här hemma oxå tänkte jag sen en runda till IKEA & väla för att hitta julklapp till mamma och köpa en grej till Billys bror Brian.
Unos julklapp e fixad, den fixa jag igår, riktigt stolt över mig själv att jag nästan har allt klart.

Ikväll e det tjej kväll hemma hos Helena, verkar som om jag har min bil ikväll så jag kan köra dit själv men får dubbelkolla med mamma sen. I värsta fall får jag åka skrothög med Tessan till Helena, haha nej så farlig e den inte & det e ta mig tusan bättre än att åka buss eller någon annan kollektivtrafik förbindelse.

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0