Friday

Fredag idag & full fart mot helgen. Ska dock jobba i helgen så det blir ganska lungt men ska iaf på julbord i morgon med arbetskamraterna & det ser jag verkligen fram emot.
Igår va jag på väla & IKEA, inhandlade lite mer julklappar & kläder till nyår, känns sjukt skönt att det e fixat. Tack som tusan till Ann för tipset, sprang ju runt & letade som en galning innan dess.
Mammas juklapp e kvar, har ingen aning om vad jag ska köpa till henne men förhoppningsvis kommer jag på nått, helst innan jul.

Ska iväg & sola sen med rebecka, behöver lite färg på min bleka nuna, kroppen är inte så blek för det blir det typ aldrig på mig men ansiktet försvinner all färg hur snabbt som helst.
Baby kommer hem idag, längtar en himla massa sen åker han tillbaka till köpenhamn på måndag men så ses vi redan på onsdagen igen. Fatta att det bara e 5 dagar kvar till jul, helt sjukt!!!!

Det ni ville säga
Postat av: Susan

fin blogg ;)

2008-12-19 @ 15:35:26
URL: http://tyrassusans.blogg.se/
Postat av: sara

jag vet, helt galet vacker är hon! ps, du kan ge din mamma en sån ram som bytar bild.. skit coola :D sån önskar jag mig haha :D

2008-12-19 @ 16:03:47
URL: http://sarissas.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0