Dra inte in mig

Om någon har något emot någon annan så kan dom använda sina egna åsikter om vad dom tycker när de snacka med denna personen låt bli att dra in mig & mina åsikter som jag har/har haft eller kanske aldrig ens sagt.
Om jag vill ventilera mina åsikter till en person så gör jag det SJÄLV, behöver inte nån annan som ska säga vad jag tycker om den personen och om man nu tvunget måste dra up vad jag har för åsikt så uppdater informationen lite en smula.
Är bara så trött på att jag blir indragen i sammanhang som jag inte har med att göra, vist vissa gånger får jag skylla mig själv men ibland så är det lite väl överdrivet hur många gånger jag blir indragen. Vill man dessutom dra in mig så se till att jag e där så jag kan få stå till svars för det som blir sagt att jag skulle ha sagt.
Gud vad skönt det hade varit att flytta härifrån....

Nåja, back till soffan & mys med gubben som äntligen släppt datan och fått sig en dusch

Det ni ville säga
Postat av: Tess

Vet precis vad du menar, jag längtar bort från stan =) Men du babe, snart tjejkväll, de kan behövas =) puss

2008-12-15 @ 17:57:32
URL: http://missplaymate.blogg.se/
Postat av: mamma

ha ha ha lillungen...när jag är trött på nån-så tycker inte jag att JAG ska flytta...jag tycker att DEN ANDRA PERSONEN ska flytta, dra nåt gammalt över sig, gräva ner sig, spola ner sig i toan...dö lite o så där ...puss puss love you

2008-12-15 @ 19:46:44
Postat av: huba

Jaså? vad hade du på hjärtat då?



Min mobil e borta, jag vet inte vad fasen jag har gjort av den...



puss

2008-12-15 @ 21:46:29
Postat av: Lina

OMG drama!!!! tell me everything



popcorn

2008-12-16 @ 22:14:00
URL: http://swiipii.blogg.se.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0