Baby kom hem

Åhh...nu vill jag bara att Billy ska komma hem nu nu nu men får vänta lite till, han skulle åka från köpenhamn om en halv timme - timme sen tar resan hem ca en & en halv timme. Räknar med att han e hemma innan tolv.
Saknar honom en himla massa men jag får passa på att kramas med honom i bilen på väg hem för jag kan nog inte räkna med att jag får så mycket uppmärksamhet när vi kommer hem eftersom alla saker till hans nya data har kommit så han kommer va helt koncentrerad på det men bara att han är i min närhet igen räcker ganska långt för mig.



Det ni ville säga
Postat av: Tess

Jaa shopping och ens bästa vänner

2008-12-05 @ 23:14:55
URL: http://missplaymate.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0