Arg

Är arg just nu, blev arg & irriterad på Billy när jag prata med honom precis, känner hur det bubblar inombords men ändå känner jag lite att det inte e hans fel. Är nog egentligen arg för att jag känner mig utanför nu när han e i Köpenhamn & jag e här och så går det ut över honom tyvärr.
Får ringa & be om ursäkt sen ska bara lugna mig lite till, ibland e man lite konstig men vi har väll alla våra sidor.

Det ni ville säga
Postat av: Mette

Gumman hoppas du har lugnat dig :)så ni löste det igen.

Jag vet hur den äckliga känslan känns!Men snart sitter du där åsså sitter vi här hemma o vill vara i dina kläder ;)Puss

2008-12-16 @ 17:22:16
URL: http://partysubs.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0