7 dagars ledighet

Så jag då är man ledig i 7 dagar, ska bli såååå skönt, verkligen en välbehövlig paus.
Kunde sluta tidigare idag oxå, duktig som attan e man ju.
Har varit & klippa mitt hår & jag blev sjukt nöjd, hon e så himla duktig, vet precis hur jag vill ha det.
Nu e jag hemma & har precis ätit lite, ska faktiskt snart hoppa i säng så att jag får sova ut ordentligt så att det inte finns någon risk att jag börjar gäspa innan tolv slaget i morgon. Nyår 2008 gick jag hem redan klockan 1 och la mig för att sova & det vill jag helst inte ska hända i år igen.
Har en del tvätt att ta itu med i morgon men det är inte förrän klockan tolv på dagen & så ska jag packa med alla saker som jag ska ha med mig & även en del saker som Billy ska ha sen tar jag bilen över till DK efter att jag hunnit med en snabb solning. Brun & fin till nyår, ja det kan jag nog säga att jag e

Det ni ville säga
Postat av: huba

jag som aldrig solar solarium för jag e rädd för canser osv, har bannemej solat inför nyår! det trodde jag aldrig. Fredrik blev nog lite chokad när jag frågade om vi skulle sola hah :) men nu e jag oxå brun å fin, ialf på kroppen, mega svårt i ansiktet ju... allt bra med dig? puss

2008-12-30 @ 23:11:22

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0