4 dagar kvar

Idag e det dan före dan före dan före dopparedan =D Snart jul & för första gången på år så glädjer jag mig riktigt mycket till julafton & även julen hemma hos mamma och Uno den 26:e, vilken tur man har att få fira jul 2 gånger.

SKa snart iväg till jobbet, inte alls lika kul men vad gör man inte för pengar. Blir dock ingen lång dag idag för vi ska äta julbord med jobbet ikväll på båtarn så det kommer nog bli riktigt trevligt.

Solade igår & har bränt mig lite grann så nu springer jag runt & liknar en tomat i huvudet hela tiden men det kommer att ha lagt sig till imorgon eller kanske t.o.m ikväll. Brular inte va så känslig men nu hade jag inte solat på as långt tid & så klart ska jag alltid vara värst.

Ska göra ve mig inför jobbet nu, vet inte riktigt hur jag ska göra med bilen & sånt ikväll men det löser jag under dagen.


Det ni ville säga
Postat av: Hilajna.

haha, du glömmer väl aldrig hur jag såg ut när vi åkte till tyskland? ;P

2008-12-20 @ 12:38:51
URL: http://helenaskog.blogg.se/
Postat av: Linus

Hörde att där va en massa bråk, och en massa anabola kola killar som pajade stämningen!!??

2008-12-20 @ 15:04:22
URL: http://ln82.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0