2 dagar kvar...

....sen e det nyår, längtar jätte mycket. Kommer nog bli riktigt trevligt, både en del vänner som jag känner ganska bra nu & även med en hel del nya ansikten, lite gott & blandat.
Denna arbetsdagen gick ganska snabbt för jag kunde sluta tidigare eftersom jag skrivit så många lapp redan och det var riktigt skönt för jebblar vilka idioter jag fått snacka med idag i telefon.
På lunchen va jag hemma hos Bennie & Ronja, dom bjöd på mat. Blev riktigt glad tidigare på dag när jag fick mess från Ronja där hon undrade om jag ville äta med dom idag. Mat? Ja, tack!!! Det bjöds på spagetti & köttfärssås av mästerkocken Bennie. Tusen tack för maten, det e kärlek det =)
Har varit & solat efter jobbet, vill vara brun & fin till nyår. Därefter körde jag hem till mamma & hämtade mina kåldolmar, ska trycka i mig 1 eller 2 redan nu. Älskar mammas kåldolmar, det e med surkål & så e det kött & ris som fyllning *smarr*

Det ni ville säga
Postat av: jhuba

ooo dom e gudomliga!! Min mamma gör dock på nyår, men shit spom jag ska äta haha :) mums.

2008-12-30 @ 01:52:21

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0