2 1/2 timme

Nu e det inte långt kvar till julafton, hoppas arbetsdagen i morgon går snabbt för jag vill bara komma iväg till Köpenhamn & fira jul men men en sak i taget.
Har fått en himla massa gjort idag, börja dagen med mitt årliga jul bad så nu e man ren & fin ända in i minsta lila poren. Har hälsat på Bennie en snabb runda, varit på väla, hem till mamma & nallat av hennes as goda köttbullar som hon va i full gång med att göra. Åkt till familia en runda & sen tillbaka till väla.
Hem för att städa, diska & tvätta och nu är jag nästan helt färdig, det sista håller bara på att torka & så ska jag byta till nya sängkläder. Ni kan tro att jag e sjukt nöjd med mig själv idag.

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0