Trött på internet

Är sååå trött på internet för tillfället, känner inte alls ork eller lust att sitta särskilt länge framför datorn. Det tar så mycket tid från ens liv egentligen & nu när det börjar gå mot sommaren så har man mindre & mindre lust att sitta inne vid datan ju, då vill man bara ut i det fina vädret.
Är hemma i min lya nu & har varit duktig & stor städat här, damsugit & torkat golv. Det behövdes verkligen men det känns som om det ändå inte blir riktigt rent eller så e det bara jag som e för petig när jag städar =S

Längtar inte till ikväll dock, måste sova själv då =( Hatar verkligen att sova själv nuförtiden. Hade en period då jag tyckte det va helt underbart men nu tycker jag bara det e pest & pina att behöva sova utan Billy =S

Har räknat ihop vad jag har i räkningar, alltid lika depprimerande & ännu värre denna månaden eftersom jag inte får någon lön =/ Som tur e så hjälper mamm mig ju men azzå mår as dåligt över att hon måste hjälpa mig hela tiden & så mår jag dåligt över det och när jag mår dåligt så klarar jag inte av att ta tag i nått typ så det blir en ond cirkel men ja, idag har jag iaf fått gjort lite & kommer få gjort lite mer i morgon.

Måste ringa till väla & se hur det går med min mobil, dom brukar ju skicka sms när det e klart men jag fick ju ingen låne mobil så det e ju lite svårt att få sms om man inte har nån mobil att ta emot det på =S
Måste ner till sjukhuset i morgon oxå & ta blodprov så att min läkare hinner få svaren till på måndag när jag ska dit.
Tvätt tajm i morgon oxå hmm...vad ska mer göras....jobb förstås först & främst. Från klockan 6.00 på morgonen till 13.00
Längtar tills på fredag så jag kan få nanna med Billy igen, saknar honom redan =S
Nä, måste kolla med present till Billy nu oxå för han fyller ju år nu den 10 Maj, typiskt att man inte har några pengar *suck*

Fan låter som jag e hel depprimerad men det är bara när jag tänker på det här med pengar annars mår jag skit fint *hehe*

Det ni ville säga
Postat av: huba

förstår vad du menar, man e ju helt låst när man inte har pnegar, allt kostar ju, och de suger verkligen när man inte kan göra nått. Och de suger när man måste låna av mamma när man inte kan betala räkningar heller. Det suger helt enkelt överhuvudtaget när man inte har nårra pengar å man ligger minus på kontot.. Hatar verkligen det. Så vet vad du menar. Men du får ju snart tillbaka körkortet å då får du pengar igen ju.. MEn får man inte semesterersättning? Har för mig det.. eller de är inte alla som ger en de? jag har typ noll koll på sånt, kan inte sånt ens.
men hoppas tiden går fort nu så du får in lite slantar på kontot, för de sitter fanimej aldrig fel =)
hoppas alles es gútt ialf!
kramzki

2008-04-23 @ 18:54:28
URL: http://huba.blogg.se

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0