Trött michella

Hemskt vad jag va trött idag då. Hade tänkt gå upp ganska tidigt & åka över till sverige för att sticka till kontoret en runda igen men jag har inte pallt gå upp från sängen förrän för typ en halv timme sen.
Gör dock inte så mycket för jag har inget kvar att göra på kontoret, har redan gjort klart allt ju.

Får svar i nästa vecka hur det blir med mitt körkort, om jag får tillbaka det tidigare eller om det blir den 15:e maj som jag först fick dom på.
Hoppas jag får den tidigare så jag kan börja jobba kanske redan den 1 Maj på mitt eget schema =)

Har precis gjort frukost till mig själv & ska äta smarriga mackor nu sö vi hörs sen.


Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0