Sömntuta

Ja det e nog jag det för fy tusan vad jag kan sova *haha* Gick upp för typ 30 minuter sen.
Har varit så sjuuukt trött men ibland måste man vara det oxå eller ganska ofta kanske, det är ju en av min & Billys hobby, att sova *haha*
Speciellt när man sover middag, man sover alltid så sjuuukt gott då =)

Ska hem sen & leta efter min mobil hade jag tänkt, har lite ideer om var den kan befinna sig *haha*
Snacka om att jag e duktigt förvirrad av mig men jag får väll ursäkta mig med att jag faktiskt håller på & städar upp i köket för att få lite ordning där.
Ska ju ha upp glasbordet men jag måste först rensa i de lådor som jag haft där så just nu ser det ut som ett bomb nedslag i köket & jag misstänker att mobilen ligger i den röran nån stanns =D

Det ni ville säga
Postat av: huba

ja... de hoppas jag med =) å de bästa är att de är bostadsrätt. Riktigt mysig lägenhet med en asstor trädgård :) så vi får se sen när vi vatt & tittat på den ;P

2008-04-07 @ 14:09:26
URL: http://huba.blogg.se
Postat av: sara

tack så jätte mycket sömntutan :)

2008-04-07 @ 22:05:09
URL: http://sarissa.blogg.se
Postat av: huba

Den ligger på Dalhem, typ där tessans föräldrar bor. Vi var den första som tittat på den oxå och vi vill ha den, så ska snacka med banken å så. Men jag tror dock inte att jag kommer få stå med på lånet iochmed min inkomst, men jag kommer ju givetvis betala ändå även om fredrik står på de själv haha :P Riiktigt fin å mysig lägenhet asså. Mega trädgård oxå, asbra för hundarna och riktigt cooosy på sommarn när man grillar å sånt :D Så hoppas att de inte är nårra som vill ha den så som vi vill ;P isf blir jag fan ledsen för vi har verkligen haft otur nu ett tag med lägenheter asså :)

2008-04-08 @ 12:45:10
URL: http://huba.blogg.se
Postat av: huba

jag jobbar fredag =( ... men hade ändå inget alls bestämt.. Så de kan egentligen kvitta, men känner inte alls för att jobba både tordag & fredag för jag får så satans ont i ryggen. Och jag kan inte använda mina nya skor heller för på vänstran pressas bakre delen av skon in i min hälsena och jag har så jävla ont.. Kan ju knappt gå nu..
men de e najs ob så jag klagar inte =)

2008-04-08 @ 14:05:03
URL: http://huba.blogg.se

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0