So you think U can dance?!

Sitter & kollar på det nu, den scandinaviska verisionen då alltså. Bara ett par som har hunnit dansa & jag tyckte dom va ganska duktiga faktiskt =)

Har haft fint besök precis av Benny, Ronja & lilla Basse. Tror Ronja & Benny är dom som varit flest gånger i min lya om jag inte räknar med mamma & mig själv då förstås *haha*

Ska försöka komma ännu tidigare i säng ikväll än vad jag gjorde igår för det va helt sjukt va trött jag va i morse när jag skulle upp men upp kom jag iaf =D

Hoppas det går bra i morgon på jobb, att det flyter på som dom dessa två dagarna har gjort så kan vi sluta tidigare igen & då hinner jag med allt som jag tänkt göra innan det e dax att åka till DK.
Ronja & Benny ska komma hem till mig innan vi ska åka så att vi kan äta pizza tillsammans. Måste ha mat i magen innan man ska börja festa =)

Nu ska jag kolla vidare på so you think you can dance =D

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0