Slutat arbetet för dagen

Japp det har jag gjort för vi har varit super duktiga idag & skrivit 42 lapp =D Skulle slutat kl 18.00 annars men slutade 16.00 istället, wünderbart helt enkelt.

Längtar tills på fredag för Ronja, Benny & Apell ska oxå med då till köpenhamn och parta lite. Kommer nog bli dunder skoj, kul för mig iaf att ha mina vänner med oxå.
Hoppas nu festen e bra oxå annars blir jag fan ledsen *haha*

Känns nästan onödigt att leta efter mobilen mer för jag blir bara mer & mer irriterad när jag letar och jag kommer definitivt inte att hitta den utan den kommer nog dyka upp när man minst anar det typ.

Vad ska man göra idag då...hmmz...har inga planer alls, går ju inte att lita på vädret precis heller så man vill ju inte bege sig ut någon stans.
Åhh....önskar verkligen att jag hade mitt körkort för det hade gjort allt mycket lättare men men....15:e maj måste jag vänta till. Som man bäddar får man ligga eller nått....

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0