Sluta tidigare idag oxå =P

E man bäst eller e man bäst, jag e fan bäst haha. Sluta redan klockan 3 idag =D
Har varit på väla & lämnat in min mobil för 3:e gången så nu blir den reklamerad men får jag en likadan mobil igen så känns det faktiskt som om det kan kvitta för det är fel på alla dom mobilerna ju =S

Fredag i morgon *yey* Ska til köpenhamn då. Behöver ladda på mitt pendel kort i morgon egentligen men ja....jag vetifan hur jag ska göra med det. Får höra med mamma om hon kan hjälpa mig med det.
Åhh....längtar tills jag får mitt körkort igen så slipper jag åka tåg & buss mer. Bättre med bil för tusan.
Fan hatar att va fattig, har minus 87 på mitt konto & det är inte ens mitten av månaden men det hade iofs gjort detsamma om det varit närma löningen för jag får inga pengar nästa lön eftersom jag inte kunnat arbeta =/

Nej upp med humöret lite nu, det e ju iaf fint väder =)

Det ni ville säga
Postat av: huba

när man får rysningar så sägs de att spöken går igenom en ;P eller om de är för dom e nära... nåt sånt e de.

2008-04-10 @ 17:14:43
URL: http://huba.blogg.se

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0