Kraftig penga brist =(

Skoja inte att detta är jobbigt, så fort jag tittar & räknar på mina räkningar så blir jag helt deppig.
Jobba bara 4 dagar förra månaden så det blev verkligen inte mycket pengar i lön.
Fick 3800 kr & jag har ca 9 000 kr i räkningar =S
Mitt humör är verkligen inte på topp just nu, blir ju en rolig månad detta.
Vist mamma hjälper mig ju men ändå...detta suger sjukt mycket.

Har sagt upp min hem telefon för 3 månader sen men ändå fortsätter dom skicka räkningar så jag måste ringa till dom i morgon & fråga vad dom sysslar med. Dom kanske tror att jag är svin rik & behöver slänga mina pengar på nått.
Ska även ringa till 3 & fixa med mitt abonnemang för innan har jag kunnat ändra det själv inne på min sida på tres hemsida men nu helt plötsligt så kan jag inte det längre.
Bara massa små problem heeeela tiden & det gör mig så lätt irriterad & känns som om jag bara inte pallar med det emellanåt men men, man måste ju.

Ska till läkaren i morgon oxå men får se om jag får nån ny medecin eftersom jag inte kunde ta blodprov nu i veckan p.ga strejken. Läkaren måste ju ha koll på mitt blod innan han kan ge mig nytt recept.

Men det kommer ju sånna här perioder hela tiden i livet & det e bara till att stå ut och kämpa sig igenom den här jobbiga tiden. Snacka om att pengar, eller bristen av pengar, kan få en att må sjuuuukt dåligt.

Har iaf bestämt mig för att skärpa mig ordentligt & inte handla en massa onödigt & inte ta nått på avbetalning eller annat slöseri med mina pengar. Måste verkligen tänka mig för så att jag slipper må dåligt över pengar i framtiden. Denna gången har jag iofs brist på pengar för att jag inte kunnat arbeta fullt ut eftersom jag blev av med körkortet ju men har alltid varit alldeles för oaktsam med mina pengar vilket har resluterat i att de tar slut efter halva månaden typ & så mår jag dåligt resten av månade tills nästa lön kommer, bara idiotiskt ju att hålla på så.


Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0