Klar på kontoret

Jebblar va duktig jag e då *haha* Har ställt i ordning allt på kontoret nu på 2 dagar bara =D Världigt stolt vöer mig själv *hehe*
E hemma nu igen & ska duscha och byta om sen ska jag hem till Billy & nanna där i natt igen, like always =P
Vill absolut inte sova själv mer än nödvändigt, typ nästa vecka kommer jag va tvungen att sova hemma själv tis, ons & tors natt för då jag ska börja jobba 6 på morgonen.

Har nog inte så mycket att skriva idag, har iaf inte tid att sitta här i vilket fall som helst så jag får skriva mer sen kanske annars i morgon =)

Ni får titta på denna fina bilden istället med min mamma & brud buketten som jag fånga =D

image87

Det ni ville säga
Postat av: Vicky

Inte jag heller, hihi, är så jävla glad :D

2008-04-02 @ 19:24:32
URL: http://wickedwicky.blogg.se

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0