Kalas =)

Så va man hemma igen från DK, jebbla rännande på mig va *haha*
Nä men hade lite att fixa här hemma & så ska jag på kalas sen klockan 4 hos Ronja för hon har fyllt år ju.
Först ska jag dock till väla med Hilajna & fika, sitter och försöker planera vad jag ska äta för nått när vi fikar *haha*

Fick iaf nanna med min bejbi inatt & helt underbart va det, älskar att sova vid hans sida.
Skit söt va han när han vakna, frågade om han hade sovit gott så sa han:

- Ja men jag drömde att du va dum

....
och så såg han så ledsen ut stackarn. Pussade & kramade på honom en himla massa för att få bort den kännslan man vaknar upp med när man har drömt nått jobbigt.
Han e bara för söt mitt hjärta, blir lycklig av att bara se på honom & när han ger mig ett av sina härliga leende så är jag i himelriket =)


Nu e det väla tajm *hihi*


Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0