Kaffe

Kaffe är för tillfället min allra bästa vän. Är så sjukt trött, kunde ju först inte somna igår kväll trots att jag hade varit vaken sen halv 6 på morgonen.
Det e verkligen nått fel på mig för trots att jag kan varit vaken från tidigt på morgonen så blir jag alltid super pigg när kvällen kommer & får damp anfall typ & när jag ska upp tidiga morgnar så kvittar det hur mycket jag sovit för jag är ALLTID as trött om jag måste upp tidigt.

Sitter dock & dricker kaffe nu men blir hämtad vilken minut som helst. Sista dan för denna veckan =P
Bus ikväll med 2 av mina favoriter och förhoppningsvis en 3:e =)
Nej nu måste jag sticka, hörs senare idag!


Det ni ville säga
Postat av: HUBA

haha lite söt bild :D

2008-04-11 @ 12:46:24
URL: http://huba.blogg.se

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0