I danmark...ovanligt eller =P

Ja då va jag hær igen *haha* Har inte min egen data med før det kænns onødigt att ta med den eftersom jag inte ær sæker på om den hittar nått internet eller ej.
Ska hem tidigt i morgon dock før jag har lite att fixa dær hemma med det blir væll att jag åker tillbaka hit på kvællen igen.

Har gått skit bra & snabbt på jobbet idag igen, duktiga som attan va vi =D Nu ska jag bara slappa resten av kvællen & førsøka komma i sæng i någerlunda tid så att jag pallar upp i tid i morgon.

Nu e det mat dax *slurp*

Det ni ville säga
Postat av: Tess

Slå mig du, uppe halv 9 gått o handlat frukostbullar o doningar, måttligt nöjd med mig själv :)

2008-04-26 @ 09:27:13
URL: http://missplaymate.blogg.se

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0