HIF ikväll

Sitter hemma hos mamma nu & har precis betalt alla räkningar, alltid lika kul...NOT!
Har varit hos hudläkaren innan idag & det gick ju bra men måste till provtagningscentralen i Ängelholm på onsdag för att ta blod prov för jag kunde ju inte göra det i Helsingborg p.ga strejken.

Mamma springer runt där ute nu med gräsklipparen *hehe* Vill att klockan ska bli åtta nu så att vi kan sticka & kolla på fotbollen =D Fan azzå, hoppas verkligen HIF vinner ikväll annars kommer jag fan börja böla eller nått *haha*

Ska hem till Billy igen efter fotbollen, min underbara älskling e han =)
Igår kväll stack vi ut en runda & gick på ströget, riktigt mysigt va det faktiskt & mega skönt att komma ut och röra på mig lite.
Ska ut i morgon oxå men på dagen då istället. Hoppas det är mega fint väder i morgon så att jag kan gå med kjol, har verkligen saknat att kunna gå i kjol med bara ben. Har ju varit lite för kallt för det dom här senaste månaderna ;)

Kanske får en sak av Billy i morgon men det beror på om det/den finns där då *hihi* Kommer bli en underbart mysig dag i vilket fall som helst i morgon.




Det ni ville säga
Postat av: Tess

JHag vill också ha kjol, dock inte längesen vi slängde på dem ludna och jag hade kjol ;)

2008-04-28 @ 19:06:11
URL: http://missplaymate.blogg.se
Postat av: huba

ja.... åhh kjol... men SNART! :D

VAD SKA DU FÅÅÅ ????? haha sån riktigt nyfiken!
av nån anledning tror jag att de är en förlovningsring ;P

haha :D

kramzki

2008-04-29 @ 12:08:43
URL: http://huba.blogg.se

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0