Hemma i lyan

Så nu har jag kommit igång med tvätten iaf. Behöver städa här hemma oxå men det gör jag i morgon hade jag tänkt, pallar inte idag. Vadå lat lixom =P

Åhh...vill att Billy ska komma, skit tråkigt att va själv ju *haha* Men han kommer inte förrän ikväll som sagt.
Jahapp vad ska lilla majje hitta på nu då medans man väntar på tvätten =S
My god det e verkligen tråkigt att tvätta, speciellt när man e ensam hemma. Hade det varit nån annan här så hade man haft nån att babbla loss med...nån frivillig som vill komma hit??? *hehe*

Hörs lite senare...

Det ni ville säga
Postat av: rudolf

så sa du inte hej din lilla loppa...

2008-04-04 @ 19:48:04
URL: http://sarissa.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag hade gärna kommit, om jag fått haha , jag va ju ändå på ättekulla :D haha meeen lite sent att komma på de en dag efter haha :P

2008-04-05 @ 19:04:17

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0