Hemma hos Billy

Japp nu e jag hær igen, ovanligt eller inte =P
Har dock nannat hos mig i helgen & fått gjort en massa i lægenheten så kænner mig nøjd som tusan. Fick dock inte gjort allt men det e sånt som jag kan gøra sjælv sen.
Så småningom ska sængen oxå komma høgre upp men det får jag ta sen nær jag har pengar till att køpa brædor & sånt som behøvs till det & så fixar Billy resten =D

Va på kina igår ju & smarrigt som tusan va det. Massa mys med min Billy boy *hihi* Ringde till Tessan & skulle kolla vad hon skulle gøra. Hon & Liiniisen skulle ut & kolla broom broom och jag & Billy hængde på.
Hade skoj som tusan men det har jag ju alltid med mina flickor & att Billy va med gjorde bara det ænnu bættre =)

Idag har jag & Billy sovit halva dagen typ, søndag ju *haha* Har dock lyckats slarva bort min ena mobil i min stæd røra & så har jag glømt att starta den innan så det går inte att ringa till den før att lokalisera den. Svin irriterande men men, hittar den væll snart hoppas jag. Tills dess så vet ni att mitt 3 nummer ær ur funktion før tillfællet.

Har kollat fotboll med mammsen nu ikvæll, HIF møtte Halmstad & spelade tyværr lika =( Jebbla skit az¨, skit sne blev jag men men, bættre det æn att førlora antar jag =S
Åkte till Billy efter matchen & ja nu e jag hær & ska vara social med min bejbi *massa kærlek*

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0