Helt ofattbart azzå

Jag fattar inte detta, vart fan kan mobilen vara??? Blir fan snart knäpp i huvudet. Riktigt irriterande e det, har letat som en galning men den finns inte nån stans, hur fan kan det vara möjligt???
Är hemma på lunch nu från jobb & letar ännu mer men nä inte finner jag den. Börjar bli riktigt arg nu faktiskt men den enda jag kan va arg på e mig själv =S
Behöver verkligen den mobilen, hade varit "bättre" om jag blivit av med min andra *suck*

Snart dax att arbeta igen & det har gått skit bra idag =D Riktigt stolt över mig själv & min lärling som jag har med mig. Han har iofs blivit upplärd en hel del av Fredde innan och måste säga att Freddan har gjort ett bra jobb för han e duktig, lärlingen då alltså *haha*

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0