God onsdag på er =)

Har inte skrivit på några dagar för jag blev skit sne när bloggen krångla i söndags. Hade skrivit ett helt inlägg & när jag tryckte på spara & publicera så va jag tvungen att logga in igen & då va hela inlägget borta. Det enda som hade sparats va 1 eller 2 meningar.

Helgen va förresten helt underbar, musiken på festen va inte den fetaste men jag hade skit skoj ändå & Benny och Ronja hade oxå roligt sa dom vilket va det viktigaste för mig. Betydde otroligt mycket att dom hängde med & att dom gärna följer med fler gånger gjorde ju mig mega lycklig =)

Igår va jag hemma en runda & tvättade plus diskade lite, busade lite med katterna oxå så klart. Idag ska jag inte hem utan mamma ska in till katterna & se till så dom får mat sen sticker jag hem i morgon & ska försöka fixa med en del saker sen tillbaka hit till Köpenhamn.

Har varit så trött hela veckan, tror jag har en liten förkylning som ligger i kroppen för jag hade varit öm i kroppen hela veckan oxå men sen gör inte sängen som vi sover i det bättre heller. Den är alldelse för mjuk vilket inte alls e bra för kroppen speciellt inte för min känsliga rygg.

Nu ska jag se om man kan pigga upp lilla Billy för han springer runt här hemma & e på dåligt humör för allt har krånglat för honom idag typ.

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0