Går ju bra för mig....

....att komma nån vart idag...NOT! Sitter fortfarande i morgon rock & har inte gjort ett smack alls idag & känner mig väll ganska överflödig här i världen just idag men ähh...what tha hell...skit i det *haha* Kan inte alltid va på högvarv måste väll sammla krafter ibland antar jag =P

Har förresten fått svar från länsrätten ang. körkortet & jag fick inte det förkortat så det blir den 15:e maj som jag får tillbaka körkortet men å andra sidan så e det ganska snart nu ju, har ju snart gått halva tiden & det har gått snabbt som attan tycker jag.
Ska dock inte köra för fort i fortsättningen, nix pix, får va en sölkorv om jag så måste för bli av med körkortet igen tänker jag inte & så e det med det!!!

Det ni ville säga
Postat av: huba

hehe oki...rätt segt att börja så tidigt asså ;P

2008-04-08 @ 19:36:41
URL: http://huba.blogg.se

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0