Fix & doning

                                

Billy & majje började dagen med en as god frukost som jag då fixade till =D Därefter bar det av mot väla.
Först in på rusta & köpte linolja för att smörja in möblerna som jag ska ställa på balkongen sen vidare till IKEA för att köpa en hel kropps spegel. De jag hade hinnan välte ju katterna så dom gick i tusen bitar typ.

Baby har satt upp speglen nu, fint som tusan blev det & jag oljade in möblerna under tiden. Nu har vi gett oss på det här med mig tv *haha* Ska äntligen få upp den på väggen, bara sådär lite mer än 3 månader efter att jag flyttat in *hehe* Bättre sent än aldrig dock =P
Han e så duktig min Billy boy, tog lite kort på honom innan när han borra som ni ser högst upp.

Har garderoben kvar att rensa & så ska vi plocka upp mitt gladbord från källaren och ställa det i köket, kommer nog bli skit snyggt tror jag. Måste även få bort lådorna från köket, kanske blir idag det oxå, får se *hehe*
Sen e det det där med städning oxå, skit kul.....NOT!!! men det måste göras, vet dock inte jag ska göra det idag eller i morgon kanske jaja det märker vi =P

Bio ikväll??? Ja vi har snackat lite löst om det, vill åtminstonde äta kina, va nog nån månad sen sist så känner att det e dax nu igen. Nej nu ska jag se om han kanske behöver lite hjälp =)

Det ni ville säga
Postat av: huba

ja ;P och ju mer å mer jag hade de på mig under dagen, desto mer tyckte jag att jag passa i det oxå :P fredrik tyckte oxå att det va skit snyggt ;P å alla andra med =) så, ja allt klär fan en skönhet haha :P ringer dig om en stund! puss

2008-04-05 @ 18:01:43
URL: http://huba.blogg.se
Postat av: Tess

byggare-bob..! :D haha Tack för ikväll babe, kul som attans att ni följde med.

2008-04-06 @ 00:26:25
URL: http://missplaymate.blogg.se
Postat av: huba

hah nej hon är ju inte det :P hon kommer säkert komma till 9 ball
den 26 ;P men jag hoppas att hon inte gör de=D

2008-04-06 @ 13:25:31
URL: http://huba.blogg.se

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0