En dag i solen

Har varit ute & njutit av det fina vädret HEEEELA dagen. Börja ju med jobb från 6 på morgonen till klockan 13 & det gick bra som tusan + att dagen gick riktigt snabbt.
Åkte till väla efter arbetet för att hämta ut ny mobil, den gammla blev ju reklamerad & så kom Ronja & Benny till väla oxå för att fika lite med mig =)
Har varit ute med Benny & hans som sen resten av dagen, Ronja kunde inte följa med för hon skulle jobba =( men vi lyckades ha roligt ändå *haha*
Va på stranden & i skogen & sen på Burger king, har nog inte fått så här mycket frisk luft sen jag va liten typ *asg*
Har varit en toppen dag helt enkelt =D
Håller på med tvätten nu, lite mindre kul men det känns alltid nice som tusan när man har gjort det klart *hehe*

Följde med Tessan till garaget igår & tittade på när hon tvättade sin bil & vattnade Johan lite *haha*
Vadå att vi snackade mycket?! men då vet man att det är som det ska vara =P

I morgon ska jag hem till min Billy boy efter jobb *weeii* Saknar honom en himla massa, värst e det ju klart när man ska nanna men jag klarade mig fint i natt. Somnade konstigt nog snabbt som tusan & sov skit gott vilket va bra dock eftersom jag skulle upp tidigt.

Får se om jag kan skriva nått i morgon annars kanske jag skriver några rader på lördag, puss & hajje =)

Det ni ville säga
Postat av: Tess

haha pratar i min på varandra men vi förstår iaf, fyller i varandras meningar.. Tack för igår babe :)

2008-04-24 @ 21:51:57
URL: http://missplaymate.blogg.se

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0