Brända bullar

Gjorde frukost till mig innan & skulle varma bullar på sån toaster men så glömde jag så klart bort dom så dom blev mega bränad & det va rök i hela lägenheten.
Har öppnat fönsterna här så att det ska bli lite tvärdrag *hehe* Luktar lite när man råka bränna nått ju =P

Idag ska jag hem & tvätta, det är typ vad denna dagen går ut på *haha* Inte så himla spännande men det kan inte alltid va fläkt & fart antar jag'
Billy kommer oxå hem till mig idag men han kommer senare på kvällen för han ska först jobba klart sen träna & därefter kommer han =D

Blir en lugn helg som tusan denna helgen vilket känns skönt. Ska inte på nån fest & inte festa över huvud taget.
Blir kina & bio i morgon antagligen & sen på söndag e det back to Köpenhamn men Billy åker över före mig för jag ska kolla fotboll med mammsen *hihi*
Vill ju inte missa HIF:s första hemma match =P

Nu ska jag titta lite tv sen får jag snart packa ihop mina saker så jag kan åka hem till los ättekulla =)

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0